Contact center

Voor snelle denkers die graag problemen oplossen

Aandachtig luisteren. De behoefte van de klant echt begrijpen. Een passend advies geven. En dat op een vlotte en vriendelijke manier. Als klantexpert ben jij het aanspreekpunt voor klanten met vragen. De ene keer vertel je hoe je een wifisignaal verbetert, de andere keer raad je een ander abonnement aan. De constante factor: elke keer help je iemand zodat die weer vooruit kan. En daarmee maak jij het verschil. Een mooie rol voor snelle denkers die de klant graag op 1 zetten. Dit werk kan je ook hybride doen. Nieuwe klantexperts kunnen solliciteren via Young Capital, Randstad en Olympia.

Randstad

Bekijk onze openstaande vacatures bij Randstad. 

Young Capital

Bekijk onze openstaande vacatures bij Young Capital.

Olympia

Bekijk onze openstaande vacatures bij Olympia.

Onze collega's
aan het woord

Faisal Shirzai - Winkelmedewerker & HR stagiair
Van KPN winkelmedewerker naar HR-adviseur

Testimonial

Commercieel & Service

Nina Vos - Klantcontact Medewerker
Klanten blij maken

Testimonial

Contact center

Geen passende vacature?

Maak een Job alert aan en ontvang de meest recente vacatures van KPN direct in je mailbox.